Ime operacije: | SPAJANJE OKUSOV DOLINA SOČE |
Kratica: | RIB’CA |
Prijavitelj: | Mlekarna Planika d.o.o. Kobarid |
Projektni partnerji: | Faronika d.o.o. |
Začetek in zaključek operacije: | 1.9.2019 – 20.12.2021 |
Vrednost operacije: | 121.858,22 € |
Upravičeni stroški operacije: | 113.158,08 € |
Zaprošen % sofinanciranja: | 50 % |
Odobrena vrednost sredstev: | 56.579,04 € |
Operacija je bila s strani Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja potrjena z Odločbo o pravici do sredstev št. 33153-18/2019 z dne 28. 8. 2019. |
VSEBINA
Z navedenim projektom bomo v našo proizvodnjo vpeljali nov, inovativen izdelek, v katerega bomo vključili naše najkvalitetnejše surovine ( skuta , maslo) in dimljeno postrv iz Soče.
S tem bomo poskrbeli za promocijo izdelkov iz lokalnih sestavin, zagotavljali odkup mleka in ohranili delovno mesto.
V promocijo bomo poleg sestavin izdelka vključili tudi promocijo celotne doline Soče, od koder izhajajo vse glavne sestavine izdelka.
Kvaliteten proizvod, ribji namaz bomo ponudili tudi šolam, vrtcem domovom ostarelih, najranljivejšim skupinam, ki bodo z vpeljavo kvalitetnega izdelka poskrbeli za dvig ravni kvalitetnega prehranjevanja.
V Mlekarni Planika smo skupaj s Faroniko d.o.o. razvili nov, inovativen proizvod in sicer RIBJI NAMAZ, v katerem so glavne sestavine tolminska skuta, maslo in dimljena postrv iz Soče. S tem proizvodom nadaljujemo povezovanje različnih lokalnih akterjev v dolini Soče, dvigujemo raven naših storitev, kar pa je najpomembnejše, ponujamo tržišču inovativen izdelek z visoko dodano vrednostjo.
Mlekarna Planika je prisotna v vseh večjih trgovskih verigah, v šolah, javnih zavodih, gostinstvu, zato bo nabor kupcev, ki bodo posegali po navedenem izdelku velik. Izdelek bo namenjen otrokom v vrtcih, šoloobveznim otrokom v šolah, kupcem v trgovskih centrih in vsem ostalim, ki si bodo želeli kupiti tovrstni izdelek.
Ocenjujemo, da je uporaba takih proizvodov na vseh nivojih premajhna. Z dodatno ponudbo tudi gostincem bodo le ti imeli možnost obogatiti svoje jedilne liste s kvalitetnim in lokalnim proizvodom, ki bo dvignil raven ponudbe izdelkov narejenih iz lokalnih sestavin.
Z vpeljavo novega izdelka v proizvodnjo Mlekarne Planika bomo ohranili delavno mesto, povečali promocijske aktivnosti, izvedli razna izobraževanja, kar nedvomno vpliva na spodbujanje diverzifikacije znotraj projekta.
Z uspešno uvedbo inovativnega izdelka na tržišče ne le da zagotavljamo trajnosti projekta, pač pa tudi nadgradnjo z novimi okusi.
Mlekarna Planika je bila ustanovljena z namenom odkupiti vse mleko, ki je pridelano v dolini Soče, to je od posoških kmetov, lastnikov mlekarne in iz tega mleka narediti čim več izdelkov z visoko dodano vrednostjo. To nedvomno vpliva na visoko odkupno ceno mleka, ki jo imajo naši dobavitelji, kmetje iz Posočja. Visoka odkupna cena mleka je garancija za vztrajanje pri pridelavi mleka v hribovitem področju v Posočju, kar je ne nazadnje povezano tudi z poseljenostjo in obdelanostjo pokrajine, kar pa ima velik socialen in okoljevarstveni pomen. Poleg tega je obdelana krajina privlačna za turiste, ki v zadnjem času čedalje v večjem številu obiskujejo dolino Soče. Skozi vsa leta poslovanja smo vse naše delo gradili na upoštevanju tradicije in močni zgodbi, ki pripoveduje o življenju in delu tu v soški dolini, kjer življenje nikoli ni bilo prav lahko.
In prav to tradicijo, znanje naših dedov, naravnih danosti, ki nam jo nudi prelepo Posočje, planine visoko v gorah, ki se pnejo nad dolino Soče, zdrava živina, ki je pretežni del leta na paši, skušamo v Mlekarni Planika preliti v proizvode, ki ji danes ponujamo našim potrošnikom.
Mlekarna Planika je proizvajalec zdravih, visokokvalitetnih mlečnih proizvodov, z novim izdelkom, ribjim namazom pa želimo še izboljšati tržno pozicijo in zadovoljit segment kupcev, ki posegajo po malo drugačnih, inovativnih proizvodih.
Smo proizvajalci zdrave, kakovostne in okusne slovenske hrane, ohranjamo dediščino in kulinarično tradicijo na področju mlekarstva in sirarstva.
Osnova dobrim proizvodom pa je najboljša surovina, mleko, iz katerega izdelujemo skuto in maslo, ki sta poleg ribe osnovni sestavi ribjega namaza. Tako skozi inovativen izdelek lahko dosežeta višjo dodano vrednost.
AKTIVNOSTI
Faza I.
Faza II.
Faza III.
CILJI
Glavni cilj projekta: Razvoj in trženje novega produkta iz akvakulture ter uvajanje v večje trgovske verige
Splošni cilji projekta so:
Specifični cilji projekta so:
REZULTATI
KORISTI ZA OBMOČJE
Projekt zagotavlja dodano vrednost, ohranja delovno mesto, spodbuja inovacijo v vseh fazah dobavne verige na področju akvakulture ter uvaja nov proizvod (ribji namaz) preko katerega se bo razvijalo nove načine uporabe.
Spletne povezave:
– Spletna stran Evropske komisije, namenjene ESPR: https://ec.europa.eu/fisheries/cfp/emff_sl
– Spletna stran ESPR: http://www.ribiski-sklad.si/